نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس مسافرتی بکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
  • آگاهی از مقصد عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
  • آگاهی برند ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
  • آگاهی محیط زیستی مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
  • آمیخته بازاریابی خدمات تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]

ا

  • ابزارهای بازاریابی الکترونیک بکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
  • ابعاد بازارگرایی تحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]
  • اثرات اجتماعی– فرهنگی تبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
  • ادراک گردشگر تحلیل رقابت‌پذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
  • ارزش برند مقصد عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
  • ارزش خودخواهانه مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
  • ارزش نوع دوستانه مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
  • ارزش ویژه برند ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
  • ارزش ویژه برند تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
  • ارزیابی چندمعیاره ارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
  • استان البرز تحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
  • استان بوشهر شناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
  • اصفهان تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
  • اصلاح دستگاه مالیاتی اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیت‌های گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
  • اصلاح نظام مالیاتی اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیت‌های گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
  • اعتماد شناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
  • اقدامات بازاریابی رابطه مند تأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
  • اکوتوریسم ارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
  • اکوسیستم گردشگری خلاق مدل مفهومی گردشگری خلاق [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-108]
  • انگیزش تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]

ب

  • بازارگرایی تحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]
  • بازاریابی الکترونیک بکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
  • بازاریابی رابطه مند تأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
  • بازدارنده‌ها تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • باززنده‌سازی عرضه خدمات اقامتی تجربه‌محور از طریق  باززنده‌سازی خانه‌های تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علی‌قلی‌آقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
  • بخش‌بندی بازار بخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
  • برندپایدار ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
  • برندسازی داخلی تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
  • برندسازی شهری تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
  • بسته های ایرانگردی تأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]

پ

  • پارک و دریاچه مصنوعی چیتگر مدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]

ت

  • تبریز تبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
  • تجربه گردشگری تحلیل رقابت‌پذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
  • تحلیل SWOT تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
  • تحلیل خوشه‌ای بخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
  • تحلیل عاملی تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • تحلیل عاملی بخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
  • تحلیل محتوا شناسایی ابعاد و مولفه‌های رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • تصمیم گیری چندمعیاره فازی ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
  • تصویر برند ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
  • تصویر ساکنان از جامعه محلی تبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
  • تصویر مقصد عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
  • تعهد به برند تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
  • تکنیک Fuzzy AHP تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
  • تکنیک تحلیل عاملی بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
  • تکنیک دیمتل خاکستری تحلیل عوامل موثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-149]
  • تمایلات رفتاری نقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتل‌های مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 22-38]
  • تناسب اراضی ارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
  • تناسب برند با سبک زندگی بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
  • توانمندسازها ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
  • توسعه پایدارگردشگری ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
  • توسعه روستایی عوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
  • توسعه گردشگری درمانی ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]

ج

  • جاذبه های مصنوعی مدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]
  • جریان گردشگری اثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
  • جزیره‌ی قشم تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]

چ

  • چابهار ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
  • چشم‏انداز خلاق مدل مفهومی گردشگری خلاق [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-108]

ح

  • حمایت ساکنان تبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]

خ

  • خدمت‌گرایی تاثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]

د

  • دلبستگی به مکان نقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتل‌های مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 22-38]
  • دلفی فازی شناسایی ابعاد و مولفه‌های رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • دهستان سردابه عوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
  • دهکده گردشگری ارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]

ر

  • راهکار شناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
  • رضایت ساکنان تبیین عوامل موثر بر سطح حمایت ساکنین شهر تبریز از توسعه گردشگری (با تاکید بر ابعاد اجتماعی – فرهنگی ) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-77]
  • رضایت کلی عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
  • رضایت گردشگر تحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
  • رضایتمندی شناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
  • رضایتمندی گردشگر تحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
  • رفتار خرید تأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
  • رفتار خرید گردشگران تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]
  • رفتار شهروندی سازمانی تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
  • رفتار شهروندی سازمانی شناسایی ابعاد و مولفه‌های رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • رفتارهای حافظ محیط زیست مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
  • رقابت تحلیل رقابت‌پذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
  • رقابت‌پذیری مقصد تحلیل رقابت‌پذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
  • رهیافت گشتاور تعمیم یافته سیستمی اثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
  • روستای دیزج برنامه‌ریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعه‌محور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]
  • رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
  • رویکرد سیستمی اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیت‌های گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]

ز

  • زنجیره تأمین صنایع ‌دستی تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
  • زیرساخت های گردشگری تحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]

ش

  • شاخص سازی ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
  • شاخص‌های فرهنگی اثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
  • شهر بانه تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]
  • شهرستان اردبیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
  • شهرستان ساوجبلاغ تحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
  • شواهد فیزیکی نقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتل‌های مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 22-38]

ص

  • صنایع خلاق مدل مفهومی گردشگری خلاق [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-108]
  • صنعت گردشگری تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
  • صنعت گردشگری شناسایی ابعاد و مولفه‌های رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • صنعت هتلداری تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
  • صنعت هتلداری تاثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
  • صنعت هتلداری نقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتل‌های مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 22-38]

ط

  • طبقه خلاق مدل مفهومی گردشگری خلاق [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-108]

ع

  • عجین شدن با شغل تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
  • عشق به برند بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
  • عملکرد برند تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
  • عملکرد مالی بازیگران تحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
  • عوامل بهبود گردشگری عوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
  • عوامل تاثیرگذار و تاثیرپذیر تحلیل عوامل موثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-149]
  • عوامل رانشی تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
  • عوامل کششی تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]

ف

  • فناوری اطلاعات تحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیت‌های گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]

ک

  • کشورهای خاورمیانه اثر شاخص های فرهنگی بر جریان توریسم کشورهای خاورمیانه: رهیافت گشتاور تعمیم‌یافته سیستمی (GMM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]
  • کلید واژه ها: صنعت گردشگری شناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
  • کیفیت تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
  • کیفیت ادراک شده تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
  • کیفیت برند ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
  • کیفیت خدمات تاثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
  • کیفیت خدمات درمانی ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
  • کیفیت زندگی بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]

گ

  • گردشگران درمانی ارزیابی عوامل جذب گردشگران درمانی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 39-57]
  • گردشگری تحلیل جایگاه عناصر زنجیره تأمین صنایع دستی جزیره قشم با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 139-159]
  • گردشگری تأثیر اقدامات بازاریابی رابطه مند آژانس های مسافرتی بر رفتار خرید بسته های ایرانگردی مورد مطالعه:آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
  • گردشگری بکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
  • گردشگری بخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
  • گردشگری عرضه خدمات اقامتی تجربه‌محور از طریق  باززنده‌سازی خانه‌های تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علی‌قلی‌آقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
  • گردشگری عوامل مؤثر بر رضایت کلی گردشگران با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
  • گردشگری تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
  • گردشگری مدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]
  • گردشگری‌پزشکی ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
  • گردشگری خلاق مدل مفهومی گردشگری خلاق [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-108]
  • گردشگری روستایی عوامل موثر بر توسعه گردشگری روستایی از دیدگاه مردم محلی (مورد مطالعه: دهستان سردابه شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 177-198]
  • گردشگری ساحلی شناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
  • گردشگری‌سلامت ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
  • گردشگری شهری بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
  • گردشگری کشاورزی برنامه‌ریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعه‌محور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]
  • گردشگری مذهبی تحلیل نقش عوامل رانشی و کششی در توسعه گردشگری مذهبی در شهر مقدس قم [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 58-79]
  • گردشگری ورزشی تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]

م

  • محرک‌ها تحلیل عوامل محرک و بازدارنده گردشگری ورزشی : مورد مطالعه پیست اسکی سهند تبریز و پیام مرند [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • محله علی قلی آقا عرضه خدمات اقامتی تجربه‌محور از طریق  باززنده‌سازی خانه‌های تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علی‌قلی‌آقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
  • مدل پنج فازی تبیین مولفه های برندسازی شهری با تاکید بر صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 160-179]
  • مدلسازی ساختاری مدل سازی ساختاری عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پدیده های گردشگری مصنوعی (نمونه موردی پارک و دریاچه چیتگر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 149-168]
  • مدلسازی‌‌ساختاری‌ تفسیری(ISM) ارزیابی روابط درونی بین توانمندسازهای گردشگری پزشکی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 18-38]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM) اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیت‌های گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
  • مدل مسیری تحلیل تأثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر رضایت گردشگران و عملکرد مالی بازیگران در صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 64-81]
  • مدل‌های توسعه و تکامل تحلیل عوامل موثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-149]
  • مدیریت برند داخلی تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]
  • مراکز اقامتی تجربه‌محور عرضه خدمات اقامتی تجربه‌محور از طریق  باززنده‌سازی خانه‌های تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علی‌قلی‌آقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]
  • مزایای مورد انتظار بخش بندی بازار بر مبنای مزایای مورد انتظار شهروندان مشهد برای انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 118-134]
  • مشارکت برنامه‌ریزی توسعة گردشگری کشاورزی جامعه‌محور با استفاده از چارچوب مشارکتیSOAR (مورد مطالعه: روستای دیزج شاهرود) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 139-153]
  • مشارکت گردشگر تحلیل رقابت‌پذیری گردشگری ایران با تاکید بر ادراک گردشگران مطالعه موردی: گردشگران اروپایی ورودی به ایران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 82-105]
  • مقصد گردشگری تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 106-120]
  • مقصد گردشگری خرید تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-21]
  • مقصد گردشگری ساحلی ارزیابی شاخص های برند پایدار در مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-47]
  • مقصدهای گردشگری تحلیل عوامل موثر بر توسعه و تکامل مقصدهای گردشگری [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-149]
  • مکانیزاسیون اولویتهای اصلاح نظام مالیاتی ایران با تاکید بر فعالیت‌های گردشگری (رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 150-177]
  • منطقه مرنجاب ارزیابی تناسب اراضی منطقه مرنجاب جهت احداث دهکده گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 169-189]
  • موانع شناسایی مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان ساحلی بوشهر وارائه راهکارهای مناسب [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 178-194]
  • موزه تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
  • میراث ملموس و ناملموس عرضه خدمات اقامتی تجربه‌محور از طریق  باززنده‌سازی خانه‌های تاریخی(نمونه مورد مطالعه: محله تاریخی علی‌قلی‌آقا، اصفهان، ایران) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-117]

و

  • واژگان کلیدی: کیفیت خدمات الکترونیکی شناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
  • وفاداری تحلیل نقش خدمات و زیرساختهای گردشگری بر وفاداری و تمایل به بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان ساوجبلاغ) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-176]
  • وفاداری الکترونیکی به هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان شناسایی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-80]
  • وفاداری به برند تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
  • وفاداری به برند ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-138]
  • وفاداری به برند بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
  • وفاداری گردشگر تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 190-207]
  • وفاداری مشتری تاثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
  • وفاداری نگرشی و کنشی نقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتل‌های مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 22-38]

ه

  • هتل بکارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
  • هتل های4 و 5 ستاره شهر تهران تحلیلی بر وضعیت بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 134-148]
  • هنجار شخصی مدل علی تطبیقی میان فرهنگی روابط ارزش های نوع دوستانه و خودخواهانه بر رفتارهای حفاظتی زیست محیطی گردشگران: نقش واسطه ای آگاهی و هنجار شخصی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 48-63]
  • هویت برند تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 80-99]
  • هویت برند بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
  • هویت‌پذیری برند توسط مشتری بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 121-138]
  • هویت سازمانی تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 180-200]

ی

  • یاسوج بررسی اثرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه ی موردی: شهریاسوج) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]