نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس های جهانگردی بررسی عوامل اثرگذار در انتخاب مقصد مسافرتی در میان مشتریان آژانس های جهانگردی استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 86-103]

ا

  • ائتلاف ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب‌وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]
  • ابعاد پایداری گردشگری تحلیل و ارزیابی شاخص های پایداری گردشگری روستایی با استفاده از روش های تحلیل تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان طالقان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
  • ابعاد توسعه بررسی تطبیقی ابعاد مؤثر بر توسعة گردشگری برج آزادی و ایفل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 195-178]
  • احساسات درونی گونه‌شناسی زائران کربلا بر‌اساس هدف و انگیزه از سفر مطالعة موردی: پیاده‌روی اربعین [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 155-137]
  • ارزش گردشگری، ارزش‌گذاری مشروط، الگوی لاجیت، تمایل‌به‌پرداخت، آرامگاه بوعلی‌سینا، طبقه‌بندی Q56 برآورد ارزش غیراستفاده‌ای مجموعة تاریخی ـ فرهنگی آرامگاه بوعلی‌سینا با استفاده از روش ارزش‌گذاری مشروط [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 35-45]
  • استان اردبیل تحلیل نابرابری های فضایی در توسعه منابع گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 107-128]
  • استان چهارمحال و بختیاری شناسایی عوامل موثر و اولویت بندی فعالیت های گردشگری ورزشی با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره (نمونه موردی: استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 104-114]
  • استان خوزستان تبیین موانع توسعه گردشگری جنگ در استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]
  • استان کردستان بررسی عوامل اثرگذار در انتخاب مقصد مسافرتی در میان مشتریان آژانس های جهانگردی استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 86-103]
  • استان یزد شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری یزد با رویکرد VIKORفازی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 129-147]
  • اصفهان تبیین تاثیر تداعی های برند مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلیبر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 64-83]
  • اعتقادات مذهبی گونه‌شناسی زائران کربلا بر‌اساس هدف و انگیزه از سفر مطالعة موردی: پیاده‌روی اربعین [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 155-137]
  • اقتصاد مقاومتی نقش دولت در توسعة اقتصاد گردشگری ایران با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 177-156]
  • اکوتوریسم پهنه بندی اکوتوریسم منطقه صادق آباد بافق، استان یزد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 65-85]
  • انگیزة شخصی گونه‌شناسی زائران کربلا بر‌اساس هدف و انگیزه از سفر مطالعة موردی: پیاده‌روی اربعین [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 155-137]
  • انگیزه های توریسم بررسی عوامل اثرگذار در انتخاب مقصد مسافرتی در میان مشتریان آژانس های جهانگردی استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 86-103]
  • اولویت بندی شناسایی عوامل موثر و اولویت بندی فعالیت های گردشگری ورزشی با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره (نمونه موردی: استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 104-114]

ب

  • برج آزادی بررسی تطبیقی ابعاد مؤثر بر توسعة گردشگری برج آزادی و ایفل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 195-178]
  • برج ایفل بررسی تطبیقی ابعاد مؤثر بر توسعة گردشگری برج آزادی و ایفل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 195-178]
  • برندسازی مقصد گردشگری تبیین تاثیر تداعی های برند مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلیبر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 64-83]

پ

  • پایداری محیط ارزیابی و مدیریت جامع ژئومورفوسایت های کارستیک با استفاده از تلفیق مدل های ارزیابی ژئومورفوسایت ها (مورد: غارچال نخجیر در استان مرکزی) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-136]
  • پهنه بندی پهنه بندی اکوتوریسم منطقه صادق آباد بافق، استان یزد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 65-85]
  • پیست اسکی زمستانی تحلیلی بر عوامل موثر در ایجاد و توسعه ژئومورفوسایت های پیست اسکی زمستانی (مطالعه موردی : دامنه های کوه سهند) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 41-61]

ت

  • تئوری مجموعه راف شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعه راف و نتنوگرافی (مطالعه موردی: شیراز، اصفهان و تهران) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 98-117]
  • تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد یکپارچه زنجیره تامین هتل ها به منظور کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه هتل های شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 46-64]
  • تحلیل تصمیم گیری چند معیاره تحلیل و ارزیابی شاخص های پایداری گردشگری روستایی با استفاده از روش های تحلیل تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان طالقان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
  • تحلیل سلسله مراتب فازی ارایه مدل امکان سنجی محصولات گردشگری خلاق در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-34]
  • تحلیل سلسله مراتبی ارزیابی پتانسیل های گردشگری بخش رستاق با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 162-177]
  • تحلیل فضایی تحلیل نابرابری های فضایی در توسعه منابع گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 107-128]
  • تحلیل محتوای کیفی ارایه مدل امکان سنجی محصولات گردشگری خلاق در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-34]
  • تداعی های برند تبیین تاثیر تداعی های برند مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلیبر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 64-83]
  • تصویر شناختی تحلیل تأثیر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری بر رفتار آینده آن ها (مطالعه موردی شهرستان چالوس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-63]
  • تصویر عاطفی تحلیل تأثیر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری بر رفتار آینده آن ها (مطالعه موردی شهرستان چالوس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-63]
  • تصویر کلی تحلیل تأثیر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری بر رفتار آینده آن ها (مطالعه موردی شهرستان چالوس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-63]
  • تصویر مقصد تبیین تاثیر تداعی های برند مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلیبر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 64-83]
  • تصویر منحصر به فرد تحلیل تأثیر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری بر رفتار آینده آن ها (مطالعه موردی شهرستان چالوس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-63]
  • توریسم بررسی عوامل اثرگذار در انتخاب مقصد مسافرتی در میان مشتریان آژانس های جهانگردی استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 86-103]
  • توسعة گردشگری بررسی تطبیقی ابعاد مؤثر بر توسعة گردشگری برج آزادی و ایفل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 195-178]
  • توسعه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری یزد با رویکرد VIKORفازی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 129-147]
  • توسعه پایدار ارائه الگوی مفهومی رقابت پذیری مقصدگردشگری در چارچوب توسعه پایدار [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 84-106]
  • توسعه پایدار گردشگری بومی سازی شاخص های مدیریت کارآفرینی پایدار گردشگری در هتل های ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-44]
  • توسعه گردشگری تبیین موانع توسعه گردشگری جنگ در استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]
  • توسعه گردشگری تحلیل نابرابری های فضایی در توسعه منابع گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 107-128]

خ

  • خدمات گردشگری تبیین موانع توسعه گردشگری جنگ در استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]

د

  • داده های تابلویی تاثیر درآمدهای گردشگری برجذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی مطالعه ی موردی 23 کشور جهان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-97]
  • درامدهای گردشگر تاثیر درآمدهای گردشگری برجذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی مطالعه ی موردی 23 کشور جهان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-97]
  • دولت نقش دولت در توسعة اقتصاد گردشگری ایران با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 177-156]

ر

  • رضایت تعیین عوامل موثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری، مطالعه موردی: شهرستانهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • رفتار آینده گردشگران تحلیل تأثیر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری بر رفتار آینده آن ها (مطالعه موردی شهرستان چالوس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-63]
  • رفتار گردشگران تبیین تاثیر تداعی های برند مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلیبر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 64-83]
  • رقابت پذیری پایدار مقصد ارائه الگوی مفهومی رقابت پذیری مقصدگردشگری در چارچوب توسعه پایدار [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 84-106]
  • رقابت پذیری مقصد ارائه الگوی مفهومی رقابت پذیری مقصدگردشگری در چارچوب توسعه پایدار [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 84-106]
  • روش ANP شناسایی عوامل موثر و اولویت بندی فعالیت های گردشگری ورزشی با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره (نمونه موردی: استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 104-114]
  • روش کوپلند شناسایی عوامل موثر و اولویت بندی فعالیت های گردشگری ورزشی با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره (نمونه موردی: استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 104-114]

ز

  • زائر ـ گردشگر گونه‌شناسی زائران کربلا بر‌اساس هدف و انگیزه از سفر مطالعة موردی: پیاده‌روی اربعین [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 155-137]
  • زنجیره تامین گردشگری ارزیابی عملکرد یکپارچه زنجیره تامین هتل ها به منظور کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه هتل های شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 46-64]

ژ

  • ژئوتوریسم تحلیلی بر عوامل موثر در ایجاد و توسعه ژئومورفوسایت های پیست اسکی زمستانی (مطالعه موردی : دامنه های کوه سهند) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 41-61]
  • ژئومورفوسایت تحلیلی بر عوامل موثر در ایجاد و توسعه ژئومورفوسایت های پیست اسکی زمستانی (مطالعه موردی : دامنه های کوه سهند) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 41-61]
  • ژئومورفوسایت ارزیابی و مدیریت جامع ژئومورفوسایت های کارستیک با استفاده از تلفیق مدل های ارزیابی ژئومورفوسایت ها (مورد: غارچال نخجیر در استان مرکزی) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-136]

س

  • سرمایه گذاری مستقیم خارجی تاثیر درآمدهای گردشگری برجذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی مطالعه ی موردی 23 کشور جهان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-97]
  • سیگنال های رفتاری شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعه راف و نتنوگرافی (مطالعه موردی: شیراز، اصفهان و تهران) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 98-117]

ش

  • شبکه های اجتماعی شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعه راف و نتنوگرافی (مطالعه موردی: شیراز، اصفهان و تهران) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 98-117]

ص

  • صنعت گردشگری واکاوی کارایی و عملکرد بخش هتل داری استان یزد در صنعت گردشگری با استفاده از تحلیل رابطه خاکستری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-40]
  • صنعت گردشگری شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری یزد با رویکرد VIKORفازی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 129-147]

ط

  • طالقان تحلیل و ارزیابی شاخص های پایداری گردشگری روستایی با استفاده از روش های تحلیل تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان طالقان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]

ع

غ

  • غار چال نخجیر ارزیابی و مدیریت جامع ژئومورفوسایت های کارستیک با استفاده از تلفیق مدل های ارزیابی ژئومورفوسایت ها (مورد: غارچال نخجیر در استان مرکزی) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-136]
  • غربالگری فازی ارایه مدل امکان سنجی محصولات گردشگری خلاق در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-34]

ف

  • فراترکیب ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب‌وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]

ق

  • قزوین تبیین تاثیر تداعی های برند مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلیبر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 64-83]

ک

  • کارآفرینی پایدار بومی سازی شاخص های مدیریت کارآفرینی پایدار گردشگری در هتل های ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-44]
  • کارآفرینی گردشگری بررسی پتانسیل کارآفرینی گردشگری فرهنگی در جامعه عشایر قشقایی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 62-78]
  • کارایی واکاوی کارایی و عملکرد بخش هتل داری استان یزد در صنعت گردشگری با استفاده از تحلیل رابطه خاکستری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-40]
  • کارت امتیاز متوازن ارایه مدل امکان سنجی محصولات گردشگری خلاق در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-34]
  • کسب‌وکار ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب‌وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]
  • کوه سهند تحلیلی بر عوامل موثر در ایجاد و توسعه ژئومورفوسایت های پیست اسکی زمستانی (مطالعه موردی : دامنه های کوه سهند) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 41-61]

گ

  • گردشگران تعیین عوامل موثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری، مطالعه موردی: شهرستانهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • گردشگری ارائه الگوی مفهومی رقابت پذیری مقصدگردشگری در چارچوب توسعه پایدار [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 84-106]
  • گردشگری ارزیابی پتانسیل های گردشگری بخش رستاق با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 162-177]
  • گردشگری شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعه راف و نتنوگرافی (مطالعه موردی: شیراز، اصفهان و تهران) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 98-117]
  • گردشگری پهنه بندی اکوتوریسم منطقه صادق آباد بافق، استان یزد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 65-85]
  • گردشگری جنگ تبیین موانع توسعه گردشگری جنگ در استان خوزستان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]
  • گردشگری خلاق ارایه مدل امکان سنجی محصولات گردشگری خلاق در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-34]
  • گردشگری دنج ارایه مدل امکان سنجی محصولات گردشگری خلاق در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-34]
  • گردشگری روستایی تحلیل و ارزیابی شاخص های پایداری گردشگری روستایی با استفاده از روش های تحلیل تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان طالقان) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
  • گردشگری عشایری بررسی پتانسیل کارآفرینی گردشگری فرهنگی در جامعه عشایر قشقایی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 62-78]
  • گردشگری فرهنگی بررسی پتانسیل کارآفرینی گردشگری فرهنگی در جامعه عشایر قشقایی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 62-78]
  • گردشگری ورزشی شناسایی عوامل موثر و اولویت بندی فعالیت های گردشگری ورزشی با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره (نمونه موردی: استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 104-114]

م

  • مخاطره شناسی ارزیابی و مدیریت جامع ژئومورفوسایت های کارستیک با استفاده از تلفیق مدل های ارزیابی ژئومورفوسایت ها (مورد: غارچال نخجیر در استان مرکزی) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-136]
  • مدل AHPبخش رستاق ارزیابی پتانسیل های گردشگری بخش رستاق با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 162-177]
  • مدل رضایتمندی تعیین عوامل موثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری، مطالعه موردی: شهرستانهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • مدیریت کارآفرینی بومی سازی شاخص های مدیریت کارآفرینی پایدار گردشگری در هتل های ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-44]
  • مناطق کارستیک ارزیابی و مدیریت جامع ژئومورفوسایت های کارستیک با استفاده از تلفیق مدل های ارزیابی ژئومورفوسایت ها (مورد: غارچال نخجیر در استان مرکزی) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-136]
  • مناطق گردشگری تعیین عوامل موثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری، مطالعه موردی: شهرستانهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • منطقه بیابانی و کویری صادق آباد پهنه بندی اکوتوریسم منطقه صادق آباد بافق، استان یزد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 65-85]

ن

  • نابرابری فضایی تحلیل نابرابری های فضایی در توسعه منابع گردشگری (مورد مطالعه: استان اردبیل) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 107-128]
  • نتنوگرافی شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعه راف و نتنوگرافی (مطالعه موردی: شیراز، اصفهان و تهران) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 98-117]
  • نظریه خاکستری واکاوی کارایی و عملکرد بخش هتل داری استان یزد در صنعت گردشگری با استفاده از تحلیل رابطه خاکستری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-40]

و

  • واژگان کلیدی: توسعه اقتصادی تاثیر درآمدهای گردشگری برجذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی مطالعه ی موردی 23 کشور جهان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-97]
  • واژه‌های کلیدی: صنعت گردشگری نقش دولت در توسعة اقتصاد گردشگری ایران با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 177-156]
  • واژه‌های کلیدی: گردشگری ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب‌وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]
  • واژه‌های کلیدی: گردشگری بررسی تطبیقی ابعاد مؤثر بر توسعة گردشگری برج آزادی و ایفل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 195-178]
  • واژه‌های کلیدی: گردشگری دینی گونه‌شناسی زائران کربلا بر‌اساس هدف و انگیزه از سفر مطالعة موردی: پیاده‌روی اربعین [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 155-137]
  • وفاداری تعیین عوامل موثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری، مطالعه موردی: شهرستانهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

ه

  • هتل بومی سازی شاخص های مدیریت کارآفرینی پایدار گردشگری در هتل های ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-44]
  • هتلداری واکاوی کارایی و عملکرد بخش هتل داری استان یزد در صنعت گردشگری با استفاده از تحلیل رابطه خاکستری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-40]
  • هتل ها ارزیابی عملکرد یکپارچه زنجیره تامین هتل ها به منظور کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه هتل های شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 46-64]

ی

  • یکپارچگی زنجیره تامین گردشگری ارزیابی عملکرد یکپارچه زنجیره تامین هتل ها به منظور کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه هتل های شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 46-64]