آریانپور، علیرضا (1365). پژوهشی در شناخت باغهای ایران و باغهای تاریخی شیراز. تهران: نشر تاریخ و فرهنگ ایرانزمین.
احمدی، بابک (1394). حقیقت و زیبایی، درسهای فلسفهی هنر. تهران: نشر مرکز.
بابایی، محمود و فهیمیفر، سپیده (1391). ویژگیهای رسانههای نوین و الگوهای ارتباطی. فصلنامة مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، ۲۴(۶۹)، ۱۷۴-193.
بودریار، ژان (1393). اثر هنری در عصر الکترونیک، موزه یک کارخانه است. ترجمة ایمان گنجی و کیوان مهتدی. تهران: حرفه هنرمند، ص 186-197.
پیدایی، مهرداد (1398). جزوة آموزشی تحلیل آماری. دانشگاه آزاد اسلامی تهران.
حسنزاده دستفروش، نریمان (1396). تحلیل متون کوتاه فارسی برای شبکههای اجتماعی مورد کاری: شبکه اجتماعی توئیتر، پایاننامة کارشناسی ارشد. پردیس دانشگاهی، دانشگاه صنعتی ارومیه، ایران.
جبارزاده، یونس، حسینی، سید صمد، نیکخواه، یونس، شکری، سوره و صبری، پیمان (1398). تأثیر خوگرفتن به رسانههای اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز. فصلنامة علمی_پژوهشی گردشگری و توسعه. ۹(۴)، ۱۵۳-167.
حسینی، علیرضا (1381). طرح جامع گردشگری استان فارس. طرح پژوهشی دروندانشگاهی، دانشگاه پیامنور شیراز.
خدامی، سهیلا، اصلانلو، بهاره و محمدی، مهسا (1399). طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگری براساس نقش ترکیبی تجربة برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژة برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی. فصلنامة علمی_پژوهشی گردشگری و توسعه، ۹(۴)، ۹۷-110.
خسروی جلودار، فاطمه (1396). بررسی رویکردهای نوین در تبلیغات دنیای مجازی (مطالعة موردی: 2 آژانس تبلیغاتی 2015)، پایاننامة کارشناسی ارشد. دانشکدة الزهرا، دانشگاه تهران، ایران.
دوران، بهزاد (1388). هویت اجتماعی و فضای سایبرنتیک. پایاننامة دکتری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات تهران.
ذوالقدر، حسین و قاسمزاده عراقی، مرتضی (1391). بررسی نقش شبکههای اجتماعی در بازنمایی دهکده جهانی مکلوهان. نشریة فرهنگ ارتباطات. ۲(۸)، 193-171.
رحیمپور، علی (1392). گردشگری در کشورهای توسعهیافته و درحال توسعه. تهران: سازمان فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری.
رضایی، محمدرضا، مرادی رمقانی، رضا، لشگری تفرشی، احسان و اکبریان رونیزی، سعیدرضا (1399). بررسی و تحلیل وضعیت وفاداری گردشگران به مقصدهای گردشگری (مطالعة موردی: شهر شیراز). فصلنامة علمی_پژوهشی برنامهریزی و توسعه گردشگری. ۹(۳)، ۱۲۱-143.
ساریخانی، مجید (1382). بررسی باستانشناسی، معماری و شهرسازی ملایر در دورة قاجار. ملایر: نشر علم گستر.
کشفی، بینام (1389). جدیدترین روشهای تبلیغات در رسانههای دیداری؛ طراحی رسانههای جدید در تبلیغات خلاق. پایاننامة کارشناسی ارشد. دانشکدة هنرهای تجسمی، دانشگاه هنر تهران، ایران.
محمدی بارزیلی، خدیجه و پیشگر، حسین (1397). ارزیابی تأثیرات تبلیغات بر توسعه گردشگری، مطالعة موردی شهر سرعین. مجلة علمی تخصصی رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، ۲(۷)، 185-175. ensani.ir/fa/article/385070
مرکز آمار ایران (1397). نتایج آمارگیری از گردشگران ملی سال 1397. تهران.
مشکینی، ابوالفضل، علیپور، سمیه، و حاجیزاده، مریم (1397). ارزیابی تأثیر رسانههای مجازی در توسعة صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکههای مجازی. نشریة گردشگری شهری، ۵(۲)، ۵۳-۶۹.
مظلومی، نادر، و جلالی، سیدحسین (1391). شبکههای اجتماعی و موفقیت سیاستگذاری گردشگری ایران. فصلنامة مطالعات مدیریت گردشگری، ۷(۱۸)، ۲۵-48 .ensani.ir/fa/article/316522
ولیزاده، بهناز (1395). نقش شبکههای اجتماعی موبایلی در توسعة خدمات کتابخانههای دانشگاهی با تأکید بر شبکه اجتماعی تلگرام. پایاننامة کارشناسی ارشد. دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه الزهرا ارومیه، ایران.
یاوری، حسین، خوشنویس، مریم و غلامی، الهام (1391). اقتصاد گردشگری. تهران: نشر آذر.
Baehr, C., & Schaller, B. (2010). Writing for the internet: A guide to real Communication in virtual Space. USA.
Cheng, X., Dale, C., & Liu, J. (2008, June). Statistics and social network of youtube videos. In 2008 16th Interntional Workshop on Quality of Service (pp. 229-238). IEEE. 229-238. doi:10.1109/IWQOS.2008.32
Crosbie, V. (2002). What is new media. Victoria university of wellington. New Zealand.
DionyssoPoulou, P., Pridezi, A. E., & Mylonakis, J. (2014). Visual Communication Management Technologies in Promoting Tourism Destinations. International Journal of Management Technology. 2)1(, 29-44.
Frolova, S. (2014). The Role of Advertising in promoting a product.Centria university of Applied sciences.
Ghirvu, A. I. (2013). The AIDA model for advergames. The USV Annals of Economics and Public Administration, 13(1 (17)), 90-98.
Heath, R. (2007). Emotional Persuasion in Advertising.University of Bath School of Management Working Paper Series.
De las Heras-Pedrosa, C., Millan-Celis, E., Iglesias-Sánchez, P. P., & Jambrino-Maldonado, C. (2020). Importance of social media in the image formation of tourist destinations from the stakeholders’ perspective. Sustainability, 12(10), 4092. doi; 10.3390/su12104092
Jing Ge, S., & Ulrike, G. (2018). Social Media-Based Visual Strategies in Tourism Marketing. International Journal of Semiotics and Visual Rhetoric. 1-17. doi:10.4018/IJSVR.2018070102
Kotler, P., & Armstrong, G. (2010). Principles of marketing. Pearson education.
McLuhan, M., & Powers, B. (1989). The Global Village. New york: Oxford Up.
Movahed, Kh. (2005). Promoting Tourism Industry as a Suitable Way for Development of Shiraz City. 41stIsoCaRP Congress. 1-6.
Orasmae, A. (2017). Integrated Marketing Communication. Helsinki university.
Pessala, I. (2016).User experiences and efficiency of Instagram Advertising, school of Business. Degreeprogramma in Internatioal Business.
Scharl, A., Lalicic, L., & Önder, I. (2017). Tourism intelligence and visual media analytics for destination management organizations. In Analytics in Smart Tourism Design (pp. 165-178). Springer, Cham. doi: 10.1007/978-3-319-44263-1-10