کلیدواژه‌ها = مسئولیت اجتماعی شرکتی
ارائهٔ الگوی مدیریت بحران سازمانی در صنعت گردشگری ایران (با تأکید بر مسئولیت اجتماعی شرکتی CSR)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 51-63

10.22034/jtd.2024.410888.2812

جمیله قاسملوی سلطان آباد؛ سید حبیب اله میرغفوری؛ میر محمد اسعدی؛ حامد فلاح تفتی


تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری

دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 1-22

10.22034/jtd.2018.126856.1379

مرتضی اکبری؛ مریم مهرعلی؛ نادر سیدامیری؛ مژگان دانش؛ قاسم رمضانپور نرگسی