کلیدواژه‌ها = مقصد گردشگری
طراحی و تدوین مدل سنجش عشق به مقصد گردشگری و رفتار گردشگران داخلی بر مبنای نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: استان قزوین)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آذر 1401

10.22034/jtd.2022.357929.2654

عباس فلاح نژاد؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش


حکمرانی مقصد گردشگری با رویکردی کارآفرینانه

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 43-58

10.22034/jtd.2022.354416.2646

اسماعیل قادری؛ بتول کیائی؛ ابوالحسن فقیهی؛ سیدمجتبی محمودزاده


مرور نظام‌مند پیامدهای مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه گردشگران مقصدهای گردشگری شهری

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 189-204

10.22034/jtd.2023.383274.2733

زهره فرزین فر؛ امیررضا کنجکاومنفرد؛ سید محمد طباطبایی نسب


طراحی مدل برندسازی جزیرۀ کیش مبتنی بر حس تعلق با رویکرد نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 93-108

10.22034/jtd.2020.233971.2051

خدیجه قائم مقامی تبریزی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ عبداله نعامی؛ ناصر آزاد


نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 97-112

10.22034/jtd.2018.69463

محمد غفاری؛ احمد عباسی؛ امیررضا کنجکاو منفرد