نویسنده = سید حبیب الله میرغفوری
ارائهٔ الگوی مدیریت بحران سازمانی در صنعت گردشگری ایران (با تأکید بر مسئولیت اجتماعی شرکتی CSR)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 51-63

10.22034/jtd.2024.410888.2812

جمیله قاسملوی سلطان آباد؛ سید حبیب اله میرغفوری؛ میر محمد اسعدی؛ حامد فلاح تفتی


استقرار موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری

دوره 12، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 219-232

10.22034/jtd.2022.327748.2564

نوید ملایی؛ سید محمود زنجیرچی؛ سید حبیب الله میرغفوری؛ حبیب زارع